خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/23 - 13:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی خبر داد

اخذ اعتبار 95 میلیارد تومانی برای احیای قنوات شهرستان های رزن و درگزین

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 95 میلیارد تومان برای احیای قنوات کشاورزی شهرستان های رزن و درگزین اخذ شد.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: تلاش هایی برای احیای قنوات و کانال های آب کشاورزی شهرستان های رزن و درگزین انجام گرفت و از سال 99 نیز پیگیر این موضوع بودیم.



وی افزود: لذا امسال توانستیم حدود 95 میلیارد تومان اعتبار برای احیای قنوات از بانک کشاورزی تحت عنوان تسهیلات ماده 56  اخذ کنیم و این اعتبار نیز از سوی وزارت جهاد به حوزه انتخابیه اختصاص پیدا می کند همچنین باید گفته شود این اعتبار را نیز سازمان برنامه و بودجه تضمین کرده است.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: در حوزه انتخابیه حدود 126 روستا وجود دارد که قنوات در 92 روستای حوزه انتخابیه در حال احیا هستند و انشاالله تا اواخر خردادماه سال آینده همه قنات ها و کانال ها به بهره برداری می رسند.



لطفی عنوان کرد: این موضوع سبب رضایتمندی مردم شده است چرا که باعث ایجاد تحول در حوزه کشاورزی شهرستان خواهد شد و در حقیقت این مهم نیز باعث می شود اشتغالزایی گسترده ای صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 353782
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار